رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا

رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا.خبرگزاری  آنلاین نیـــــــــک

[به نقل از خبرگزاری  آنلاین نیـــــــــک] رونمایی از هدیه ویژه همراه اول برای سفرهای نوروزی دور دنیا همراه اول همزمان با برنامه ریزی خانواده ها برای انجام سفرهای نوروزی و همزمان با روزهای پایانی سال 1402، جزییات «کمپین نوروزی 1403» خود را اعلام کرد.
 
نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در کمپین نوروزی 1403 خبر از ایجاد بهترین تجربه ارتباطی در قالب قراردادهای تجاری با اپراتورهای مختلف دنیا در حوزه «سرویس رومینگ بین الملل» داد که جزییات آن با کلیک بر روی عنوان گزارش «بسته های رومینگ ویژه نوروز 1403 همراه اول معرفی شدند» قابل دسترسی است.
 
با وجود آنکه مسافران می توانند با خرید بسته های اینترنت بین المللی و مکالمه رومینگ همراه اول، علاوه بر صرفه جویی در هزینه های سفر، از طریق شبکه های اجتماعی به صورت نامحدود با نزدیکان خود در ارتباط باشند، از طرف دیگر می توانند به تمامی وب سایت های بانکی و دولتی ایرانی نیز دسترسی داشته باشند.
 
عدم نیاز به هزینه ارزی برای خرید سیمکارت و بسته های اپراتورهای خارجی، از دیگر مزایای خریداری و فعالسازی بسته های رومینگ بین المللی است.
 
فعالسازی بسته های نوروزی رومینگ همراه اول تا پایان موعد سفرهای نوروزی (نیمه فروردین ماه 1403) امکانپذیر است و علاوه بر فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن «همراه من»، می توان با شماره گیری «ستاره 10 ستاره 40 مربع» می توان به لیست تعرفه ها و کشورهای مقصد دسترسی داشت.
 
گفتنی است هم اکنون اجرای کمپین نوروزی 1403 همراه اول وارد فاز دوم همکاری با شرکت فلای تودی شده است تا امکان سفر با شرایط جذاب و دلچسب تری را برای گردشگران ایرانی فراهم آورد.
 
بر این اساس مشترکان همراه اول می توانند با خرید بسته های رومینگ همراه اول در هنگام سفر به مقاصد توریستی، از کد تخفیف 300 هزار تومانی فلای تودی برای «خرید بلیت هواپیما» و «رزرو هتل» نیز بهره مند شوند. 
 
امتیاز دیگر کدهای تخفیفی که به مشترکان اهداء می شود، اعتبار حداکثر شش ماهه آنها است. همچنین با شماره گیری «ستاره 10 ستاره 291 ستاره 4 مربع» قابلیت استعلام کدهای تخفیف وجود دارد.

[ آنلاین نیـــــــــک]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *